باران من

jane

غرق رویا
باران من

اسم کودکم را باران خواهم گذاشت که تا ابد تنها دلیل من برای زندگی باشد .

به کودکم را ه رفتن یاد میدهم . به او رسم انسان بودم یاد میدهم.به او زندگی کردن یاد میدهم. به او باریدن یاد میدهم . به او خندیدن یاد میدهم . به او طعم زندگی چشیدن یاد میدهم. به کودکم عشق ورزیدن یاد میدهم ، گذشت یاد میدهم . به کودکم پاک بودن یاد میدهم . به او نفس کشیدن یاد میدهم.

دوست دارم بارانم مظهر عشق باشد تا هر که او را بینددلش به درد آید و راه زندگی در پیش گیرد.

دوست دارم بارانم همیشه مثل باران پاک و زیبا و آرامش بخش باشد

            



نظرات شما عزیزان:

واژه
ساعت16:35---6 خرداد 1392
ازحضور سبزت تووبلاگم خوشحالم کردی
آرزومیکنم آرزوی کسی بشی که آرزوشوداری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 5 / 3 / 1392برچسب:,ساعت17:28توسط jane |